REKLAMACJA A DOSTAWA.

Jak postępowac w razie reklamacji oraz uszkodzonej palety, towaru?

Przy odbieraniu palet, paczek prosimy o zwrócenie szczególnej ostrożnosci, uwagi na , róznego. Jedna z możliwosci i uszkodzenia w czasie transportu, i przewozu palet, paczek.


Jeżeli stwierdzą państwo uszkodzenie opakowania, co za tym idzie widoczne, lub podejrzenie uszkodzenia należy zatrzymać kuriera i przy jego obecności otworzyc towar. W razie uszkodzeń należy niezwłocznie sporządzic protokół szkody, ktory jest podstawą dalszych roszczeń, względem uszkodzonych rzeczy.


Bez protokolu szkody nie będzie możliwa wymiana oraz reklamacja.


Przy wypisywniu protokołu mają sią tam znajdować następujące informacje, jak byla zapakowana paleta, paczka. W jakie opakowanie czy zostało uszkodzone, czy paleta byla cała i nie uszkodzona, nie połamana.
Podstawą do reklamacji jest protokół szkody oraz oryginał listu przewozowego, który w późniejszym terminie będzie nam potrzebny do rozpatrzenia państwa reklamacji i dalszych czynności postępowania odszkodowawczego.